توزیع 25 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در قزوین

توزیع 25 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در قزوین

دکتر شهاب/قزوین مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از توزیع 25 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در مراکز عرضه استان خبر داد.

جمشید زمانی با اعلام خبر توزیع 25 تن گوشت مرغ منجمد، اظهار کرد: طرح توزیع گوشت با قیمت تنظیم بازار با همکاری اداره کل پشتیبانی امور دام استان در سطح شهرستان های استان انجام می شود و شهروندان می توانند برای خرید آن به مراکز عمده عرضه کالاهای اساسی مراجعه کنند.

به گزارش دکتر شهاب، وی با بیان اینکه روند توزیع گوشت مرغ منجمد همچنان تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت از مصرف کنندگان و حفظ ثبات قیمت مرغ گرم در بازار صورت گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، زمانی خاطرنشان کرد: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، رفاه، اتکا و تعاونی های مصرف و فروشگاه های معتبر استان از مراکز عمده توزیع گوشت مرغ منجمد به شمار می روند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین در پایان یادآور شد: قیمت مرغ منجمد برای هر کیلوگرم 657 هزار ریال تعیین شده که با هدف حمایت از مصرف کننده و تثبیت قیمت برای مصرف کنندگان عرضه می شود.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع 25 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع 25 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در قزوین"، کلیک کنید.