آب شرب ۱۴ شهر و ۲۸۵ روستای خراسان رضوی بهبود یافت

آب شرب ۱۴ شهر و ۲۸۵ روستای خراسان رضوی بهبود یافت

دکتر شهاب/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با صرف ۱۷ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف، آب شرب ۲۸۵ روستا و ۱۴ شهر در خراسان رضوی بهبود یافت.

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار دکتر شهاب، اظهار کرد: از این تعداد ۹۳ روستا در اجرای جهاد آب‌رسانی و ۱۹۲ روستا هم با مشارکت افراد خیر و واقف و منابع ملی و داخلی آبفا از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

وی جمعیت ساکن در این روستاها را ۲۸۹ هزار نفر و اقدامات انجام‌شده در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی را حفر، تجهیز و برق‌رسانی ۱۳۷ حلقه چاه، لوله‌گذاری ۸۲۱ کیلومتر خط انتقال و ۹۰۷ کیلومتر شبکه توزیع و احداث ۹۴ هزار و ۷۰۰ مترمکعب مخزن بتنی ذخیره آب اعلام کرد.

او با بیان اینکه بیش از ۳۴ هزار و ۶۰۰ فقره انشعاب فرسوده و غیراستاندارد در شهرها و روستاهای استان در همین مدت بازسازی و استانداردسازی شده است، گفت: این اقدام به کاهش هدررفت آب، اتفاق‌ها و خرابی‌های انشعابات و درنهایت، افزایش رضایتمندی مشترکان منجر خواهد شد.

وی افزود: بهبود آب شرب ۱۴ شهر و ۲۸۵ روستای خراسان رضوی از محل اعتبارات تنش، ملی، استانی و خیرین در حوزه آب شرب شهرها و روستاهای استان در سه سال گذشته هزینه شده است.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آب شرب ۱۴ شهر و ۲۸۵ روستای خراسان رضوی بهبود یافت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آب شرب ۱۴ شهر و ۲۸۵ روستای خراسان رضوی بهبود یافت"، کلیک کنید.