آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک در ۳ محور شمالی

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک در ۳ محور شمالی

به گزارش دکتر شهاب، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از ترافیک نیمه سنگین در سه محور شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با دکتر شهاب درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش آخرین رصد دوربین‌های پلیس، ترافیک در محورهای چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، هراز مسیر جنوب به شمال محدوده کلرد و فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند نیمه سنگین است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با صبر بیشتری رانندگی کنند.

وی با اشاره وضعیت سایر جاده‌ها افزود: در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک و آزادراه کرج ـ تهران محدوده استاندارد، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه تهران ـ پردیس حدفاصل بابایی تا تونل شماره یک و در محور تهران ـ بومهن محدوده سعید آباد نیز ترافیک پرحجم است.

شیرانی گفت: همچنین محور پاکدشت – تهران محدوده قیامدشت نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک در ۳ محور شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک در ۳ محور شمالی"، کلیک کنید.