آذربایجانی:عدد مطرح شده درباره آقایی پور درست نیست/ معاوضه بیرانوند با رضاییان صحت ندارد+فیلم

آذربایجانی:عدد مطرح شده درباره آقایی پور درست نیست معاوضه بیرانوند با رضاییان صحت ندارد+فیلم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:عددی که درباره جذب آقایی پور مطرح شده است اصلا درست نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، مهدی آذربایجانی بعد از نشست امروز مدیران باشگاه ها و عوامل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه دو بحث داشت، بخش اول در مورد مجوز حرفه ای بود که باشگاه سپاهان در بالاترین سطح مجوز خود را دریافت کرد. بخش دوم هم در مورد سقف بودجه بود.

وی در خصوص اینکه ایا درخواست داشت سقف بودجه برداشته شود گف: حرف من کلی بود، گفتم نمی شود به فیرپلی مالی نگاه کرد و بیشتر متناسب سازی هزینه کرد تیم ها است. 

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه خیلی ها باشگاه سپاهان را در گران شدن قیمت ها مقصر می داند گفت:خوبی باشگاه سپاهان این است که همه چیز شفاف است. من نمی پردازم که برخی خارج از قرارداد پرداختی هایی دارند. ما همه چیز را مستند می کنیم و شاید مورد سوال هم قرار بگیریم. سقف قرارداد برای این است که سطح رقابت را کم کنند چون 30 سال است تیم های ما در آسیا هیچ نتیجه خاصی نگرفته اند.

آذربایجانی در خصوص اینکه گفته اند آقایی پور با 80 میلیارد تومان به این تیم پیوسته است گفت:آن عددی که گفتند درست نیست.

وی در خصوص اینکه رضاییان قراردادی با سپاهان دارد یا خیر گفت: او با ما قرارداد دارد و باید با این بازیکن صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه آیا این باشگاه به بیرانوند پیشنهادی داده یا خیر و آیا قرار است او با رضاییان عوض شود  گفت: فکر نمی کنم. معاوضع با رضاییان؟ این موضوع درست نیست.

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آذربایجانی:عدد مطرح شده درباره آقایی پور درست نیست/ معاوضه بیرانوند با رضاییان صحت ندارد+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آذربایجانی:عدد مطرح شده درباره آقایی پور درست نیست/ معاوضه بیرانوند با رضاییان صحت ندارد+فیلم"، کلیک کنید.