آقای رییس جمهور، نگذارید اعتماد مردم چوب حراج بخورد!

آقای رییس جمهور، نگذارید اعتماد مردم چوب حراج بخورد!

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب از قزوین؛ اعضای ستاد انتخاباتی و حامیان دکتر پزشکیان در استان قزوین در بیانیه‌ای صریح به روند انتخاب استاندار قزوین انتقاد کردند و خواستار اصلاح این روند و توجه رییس جمهور به وعده ها و شعارهای انتخاباتی و نظر خواست مردم شدند.

در بخشی از بیانیه آمده است: جریانی که تا دیروز در جهت تخریب جنابعالی و تضییق حامیانتان می‌کوشیدند با عاملیت چهارنماینده کنونی استان در مجلس که از حامیان آقای «جلیلی» بوده‌اند افرادی را برای سمت استانداری قزوین معرفی و مورد حمایت قرار داده‌اند و با نهایت تعجب چراغ سبز هم گرفته‌اند!

در این بیانیه از روند انتخاب استاندار جدید قزوین و معرفی افرادی غیر همسو با شعار و مبانی دولت پزشکیان انتقاد شده است و از رییس جمهور خواسته اند که نسبت به اصلاح این روند اقدام کند.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

جناب پزشکیان در نهایت تاسف و علیرغم وجود افرادی مدیر، محبوب و معتقد به گفتمان جنابعالی باخبر شده‌ایم که همان جریانی که تا دیروز در جهت تخریب جنابعالی و تضییق حامیانتان می‌کوشیدند و حتی هنوز هم از هیچ تلاشی برای آزار فعالین ستاد انتخاباتی فروگذار نیستند با عاملیت چهار نماینده کنونی استان در مجلس که از حامیان آقای جلیلی بوده‌اند و ‌برخی از آنها حتی هنگام برگزاری انتخابات ابایی از تخطی قانون و بیان حمایت‌شان در تریبون‌های رسمی نداشته‌اند افرادی را برای سمت استانداری قزوین معرفی و مورد حمایت قرار داده‌اند و با نهایت تعجب چراغ سبز هم گرفته‌اند.

جناب پزشکیان اکنون روی سخن‌مان با جنابعالی است و به تاسی از شیوه خودتان صریح و بی‌پرده پوشی و البته از سر دلسوزی می‌گوییم: نگذارید که آن سخنانی که از امام علی(ع) بر زبان آوردید تا مردم وفای به عهد و برابری قول و فعل از جنابعالی را باور کنند به ناباوری مبدل گردد و سرمایه اجتماعی اعتماد و اهتمام به بهبود، به‌ثمن بخس، چوب حراج بخورد.

جناب رییس‌جمهور اگرچه اخگر امید به جسم سرد و رو به رخوت جوانان، اندک شرری افکنده بود اما زنهار! آنانیکه آب و آبرو برای جنابعالی و دولت‌تان گذاشتند با هلهلهه و پوزخند کوته‌اندیشان و تمامیت‌خواهان، رشته وصل‌شان با شما گسسته شود.

جناب رییس‌جمهور فریاد از سر درد ما برای یک سمت و یک کرسی مدیریت نیست از هراس روزی است که در هجمه بداندیشانی که جز ناکامی‌تان چیزی راضی‌شان نمی‌کند، دیگر اعتماد و ارتباطی میان مردمِ پای‌کار در آن روزهای سخت با جنابعالی برقرار نباشد و میان شما و آنان، دیوار ِحائلِ همان‌هایی باشد که نمی‌خواهند « من و تو، ما شویم!»

آقای رییس‌جمهور به داد استان قزوین برسید، به داد باور و اعتمادی که در معرض تهدید است برسید، به داد ما برسید که به این جوانان و به این مردم گفتیم: «پزشکیان مصلحت را بر حقیقت و حقانیت و عافیت را بر منفعت ملت و ‌مردم استان قزوین ترجیح نمی‌دهد» و حالا عرق شرم در برابر چشمان پرسشگر همان‌ها که برای شما تلاش کردند، بر چهره داریم.

آقای رییس‌جمهور به داد حرمت و صداقتی که مردم از روز نامزدی‌تان در شما پیدا کردند و به اعتبار آن رای دادند برسید. آقای رییس‌جمهور به داد وفاقی برسید که اگر میان شما و ما نباشد یقینا میان شما و آنها که می‌کوشند میان ما و شما بایستند، ایجاد نخواهد شد. و لو بلغ ما بلغ!                                                                            46  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آقای رییس جمهور، نگذارید اعتماد مردم چوب حراج بخورد!" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آقای رییس جمهور، نگذارید اعتماد مردم چوب حراج بخورد!"، کلیک کنید.