اخلاص و صبوری دو وِیژگی بارز شخصیت شهید رییسی بود

اخلاص و صبوری دو وِیژگی بارز شخصیت شهید رییسی بود

دکتر شهاب/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان جمهوری اسلامی را زنده تر و پویاتر از همیشه دانست و اضافه کرد: ما به قله نزدیک شده ایم و قطعا  اخلاص و خون پاک شهید رییسی و همراهانش موجب اعتلای کشور خواهد شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر دوشنبه 31 اردیبهشت در اجتماع عزاداران گرگان در امامزاده عبدالله (ع) گرگان با اشاره به اینکه مومنین در عهدی که با خدا بسته اند صادق بوده و برخی خون و جانشان را در این راه تقدیم می کنند، اظهار کرد: برخی از مومنان و انسان های برگزیده آنقدر در راه خدا پایمردی می کنند که یا شهید شده و یا به پیروزی می رسند و در هر دو صورت سعادتمند هستند.

وی با توضیح اینکه پس از شنیدن خبر سانحه بالگرد رییس جمهور مردم ما اعم از سنی و شیعه  متحد و یکدل در کنار هم با اشک ریختن، دعا خواندن و نذر کردن برای سلامتی دعا کردند، تصریح کرد:   این معجزه خدمت، مجاهدت و حضور همیشه در صحنه رییس جمهور شهید ما است که حتی خبر شهادتش هم باعث اتحاد و همدلی بیشتر مسلمانان می شود.

گرزین انقلاب و جمهوری اسلامی را زنده تر از همیشه دانست و اضافه کرد: ما به قله نزدیک شده ایم و قطعا  اخلاص و خون پاک شهید رییسی و همراهانش باعث جهش پیشرفت برای انقلاب اسلامی می شود.

وی خدمت به مردم را بزرگترین راه مبارزه با آمریکا و مستکبران برشمرد و افزود: اخلاص، صبوری، نجابت و همیشه در میدان بودن آیت الله صبوری باید سرلوحه رفتار همه مسیولان قرار بگیرد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخلاص و صبوری دو وِیژگی بارز شخصیت شهید رییسی بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخلاص و صبوری دو وِیژگی بارز شخصیت شهید رییسی بود"، کلیک کنید.