«اردوغان» برای اجلاس سران ناتو فردا به آمریکا سفر می‌کند

«اردوغان» برای اجلاس سران ناتو فردا به آمریکا سفر می‌کند

رئیس‌جمهور ترکیه در روزهای ۹ تا ۱۱ ژوئیه برای شرکت در اجلاس سران ناتو در واشنگتن به آمریکا سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، اساس اعلام اداره ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه، در اجلاس بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ناتو، در مورد تلاش‌های این سازمان در زمینه بازدارندگی و دفاع در مواجهه با چالش‌ها و خطرات جغرافیایی و همچنین وضعیت اوکراین تبادل‌نظر خواهد شد.

بیانیه صادره از سوی اداره ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه اضافه می‌کند: گام‌های برداشته شده برای مبارزه با تروریسم و نیز یکی از تهدیدهای اصلی برای ائتلاف نیز در دستور کار نشست سران قرار خواهد گرفت.

سران شرکای ناتو در منطقه آسیا و اقیانوسیه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و نیوزلند، رئیس‌جمهور اوکراین و نمایندگان اتحادیه اروپا نیز در جلسات مربوطه حضور خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«اردوغان» برای اجلاس سران ناتو فردا به آمریکا سفر می‌کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«اردوغان» برای اجلاس سران ناتو فردا به آمریکا سفر می‌کند"، کلیک کنید.