اعتماد و توکل به خدا از نکات اساسی زندگی یک مومن است

حجت الاسلام صفوی:

اعتماد و توکل به خدا از نکات اساسی زندگی یک مومن است

مسیول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: اعتماد و توکل به خدا از نکات اساسی در زندگی یک مومن است که نباید از آن غفلت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، به مناسبت یادبود بستگان از دست رفته جمعی از کارمندان و اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال 1402، «محفل انس با قرآن کریم» با حضور رییس، معاونان و جمعی از کارمندان و اعضای هییت علمی واحد رشت در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.

مسیول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم گفت: خدای متعال بار دیگر در زندگی به ما فرصت داد که این روز ها را درک کنیم و در ضیافت نورانی پروردگار حضور پیدا کنیم و باید خدا را بابت این نعمت بزرگ و منت شایان، سپاسگزار باشیم.

حجت الاسلام سید محمدحسین صفوی عنوان کرد: این مجلس یادبود تجلیل از عزیزانی است که از همکار، بستگان و متعلقین ما بودند و تجدید و تکریم از مقام مومن و گرامیداشتی از شان یک محب اهل بیت(ع) و خدای متعال است.

وی افزود: ادیان زیادی در عالم بشریت داریم و اگر از این ادیان درباره مبدا آفرینش سوال شود می گویند خداوند تبارک و تعالی و این مسیله، یکی از اموری است که به عنوان محصول زندگی دینی به آن توجه شد و زندگی ما رنگ و بوی خدایی به خود می گیرد.

مسیول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: خدایی که ما را آفریده، آفرینش او یک بار نبوده، بلکه تمام افعال و لحظات ما فعل پروردگار است؛ باید همواره به او توجه داشت و نه یکبار به عنوان آرشیو و تاریخچه، بلکه خدایی که حیّ و قیوم است و اوست که در انسان آرامش تولید می کند.

صفوی تبیین کرد: خداوند تبارک و تعالی حیّ است و پروردگار همه عالم خداست، اعتماد و توکل به خدا از نکات اساسی در زندگی یک مومن است که نباید از آن غفلت کند که غفلت و بی توجهی به این حقایق، به عنوان بزرگ ترین و سهمگین ترین دشمن زندگی انسان به شمار می رود.

در این مراسم معنوی که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از کارمندان و استادان در نمازخانه واحد رشت برگزار شد، قاریان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتماد و توکل به خدا از نکات اساسی زندگی یک مومن است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتماد و توکل به خدا از نکات اساسی زندگی یک مومن است"، کلیک کنید.