اعطای تسهیلات ‌خرید خودروی ون برای تامین ناوگان موردنیاز اربعین

اعطای تسهیلات ‌خرید خودروی ون برای تامین ناوگان موردنیاز اربعین

دکتر شهاب/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اعطای تسهیلات خرید خودروی ون برای تامین ناوگان مورد نیاز اربعین ۱۴۰۳ به واجدین شرایط خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت و گو با دکتر شهاب اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت صمت، به متقاضیان واجدالشرایط تسهیلات خرید خودروی ون پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه فراهم کردن این شرایط به منظور تامین ناوگان موردنیاز اربعین حسینی(ع) انجام می‌شود، افزود: در این زمینه ۳ شرکت‌ خودروساز برای تولید و ارائه ۷۴۰ دستگاه خودروی ون اعلام آمادگی کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط دریافت این خودروها می‌توانند به انجمن‌های صنفی مسافری در سراسر استان مراجعه کنند.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعطای تسهیلات ‌خرید خودروی ون برای تامین ناوگان موردنیاز اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعطای تسهیلات ‌خرید خودروی ون برای تامین ناوگان موردنیاز اربعین"، کلیک کنید.