افتتاح تقاطع غیر همسطح باغیک قم_تفرش

افتتاح تقاطع غیر همسطح باغیک قم_تفرش

دکتر شهاب/قم تقاطع غیرهمسطح باغیک قم – تفرش با حضور استاندار قم به بهره‌برداری رسید.

محمد پورتیموری امروز ۱۵ شهریورماه در آئین بهره برداری طرح احداث تقاطع غیر همسطح باغیک _ تفرش، اظهار کرد: باغیک – تفرش از محورهای پر حادثه به شمار می‌آمد که با بهره برداری از این طرح این چالش مدیریت شده و موجب تسهیل تردد خودروها از این محور می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بیان کرد: تقاطع غیر همسطح باغیک _ تفرش طی دو سال با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که در این راستا ۲/۸ کیلومتر این محور به لحاظ روشنایی تأمین شده است.

پور تیموری تصریح کرد: احداث پل باکسی ۳۲ متری، اجرای عملیات راه‌سازی به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و بتن‌ریزی با حجم سه هزار مترمکعب از دیگر اقدامات جنبی در راستای احداث تقاطع غیر همسطح باغیک _ تفرش بود.

به گزارش دکتر شهاب؛ تقاطع غیرهمسطح باغیک قم – تفرش طی مراسمی روز پنجشنبه(۱۵ شهریور) با حضور استاندار قم با اعتبار ۴۰۰ میلیاردریال به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح تقاطع غیر همسطح باغیک قم_تفرش" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح تقاطع غیر همسطح باغیک قم_تفرش"، کلیک کنید.