افتتاح 51طرح کشاورزی با اعتبار بیش از 4هزار میلیاردریال در قزوین

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب از قزوین؛ همزمان با هفته جهاد کشاورزی در مراسمی با حضور خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادکشاورزی، رجحانی معاون امور عمرانی استانداری، قاسمی معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی، محمدحسین عطایی رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، فرماندار شهرستان آبیک، محصص مستشاری رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، حجت الاسلام مصایبی مسیول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و مدیران این سازمان؛ 51طرح تولیدی کشاورزی استان قزوین به صورت همزمان در واحد تولیدی گل سم گرگان در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

محمد حسین عطایی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مراسم طی سخنانی به ارایه توضیحاتی درخصوص این پروژه ها پرداخت و گفت: این طرح ها شامل 34 طرح در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی، 5 طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، دو طرح تولیدات دامی، یک طرح شیلات و آبزی پروری، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و شش طرح امور عشایری است.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع بالغ بر چهار هزار و 181 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و خودیاری هزینه شده است.

عطایی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح های کشاورزی ضمن بهره مندی 1619 خانوار؛ زمینه اشتغال برای 235نفر به صورت پایدار و 435 نفر به صورت تثبیت اشتغال در استان فراهم می شود.

افتتاح 51طرح کشاورزی با اعتبار بیش از 4هزار میلیاردریال در قزوین

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 51طرح کشاورزی با اعتبار بیش از 4هزار میلیاردریال در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 51طرح کشاورزی با اعتبار بیش از 4هزار میلیاردریال در قزوین"، کلیک کنید.