امداد رسانی به 91 نفر استان سمنان/ راننده لودر جان باخت – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

امداد رسانی به 91 نفر استان سمنان/ راننده لودر جان باخت - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

حسین درخشان در گفت وگو با خبرنگار دکتر شهاب، ضمن بیان اینکه در پی وقوع بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان سمنان نیروهای امدادی هلال احمر در حالت آماده باش قرار گرفتند، ابراز داشت: پنج تیم عملیاتی و چهار آمبولانس کار امداد رسانی به حادثه دیدگان را بر عهده داشتند.

وی ضمن بیان اینکه امداد گران به 91 نفر متاثر از برف و کولاک امداد رسانی لازم را انجام دادند، افزود: بین این افراد 46 بسته غذایی توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه از این تعداد هفت نفر اسکان اضطراری داده شدند، ابراز داشت: سه نفر نیز به مکان امن انتقال یافتند.

درخشان ضمن بیان اینکه 26 خودرو مانده در برف و کولاک رهاسازی شدند، تصریح کرد: بیشتر این خودروها در محورهای مواصلاتی کوهستانی مهدی شهر و فولاد محله امداد رسانی شدند.

وی ضمن بیان اینکه روز گذشته در معدن سنگ روستای کروس بالا ایوانکی یک لودر واژگون و راننده آن فوت شد، افزود: عملیات رهاسازی برای این متوفی نیز به انجام رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امداد رسانی به 91 نفر استان سمنان/ راننده لودر جان باخت – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امداد رسانی به 91 نفر استان سمنان/ راننده لودر جان باخت – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.