انتصاب معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

انتصاب معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

️ به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب استان سمنان، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با صدور حکمی علی اصغر حسنان را به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش این استان منصوب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در حکم حسنان آورده است: امید که با استعانت از خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست های رییس جمهور، مقام عالی وزارت و اداره کل متبوع با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی به منظور تحقق سند تحول بنیادین در انجام شرح وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

گفتنی است، حسنان متولد 20 خرداد 1359 از شهر سرخه و برادر شهید والامقام سعید حسنان است و پیش از این مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه بوده و معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان های سمنان و سرخه، مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی سرخه، مسیول حراست آموزش و پرورش سرخه، مسیول سازمان دانش آموزی شهرستان های سرخه و سمنان و مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش سرخه را در کارنامه شغلی خود دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتصاب معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتصاب معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان"، کلیک کنید.