انجام ۳۸۹ عملیات آتش نشانی در سمنان/ ۳۰ نفر مصدوم شدند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

انجام ۳۸۹ عملیات آتش نشانی در سمنان/ ۳۰ نفر مصدوم شدند - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار دکتر شهاب، بابیان اینکه طی سه نخست سال جاری ۳۸۹ مأموریت توسط سازمان آتش نشانی سمنان انجام گرفته است، ابراز داشت: از این تعداد ۱۳۵ مورد اطفای حریق و ۲۵۴ مورد حادثه پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور ۳۸۲ نفر در عملیات‌های مختلف نجات یافتند، افزود: در حوادث مختلف ۳۰ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه آتش سوزی ضایعات و فضای سبز بیشترین حریق‌ها را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: آتش سوزی خودرو با ۲۴ مورد و منازل مسکونی با ۱۶ مورد در جایگاه بعدی قرار دارند.

خادمیان بابیان اینکه خوشبختانه فوتی در حوادث گزارش داده نشده است، تصریح کرد: بیشترین نجات یافته‌های حوادث از محبوسی و گیر افتادن در آسانسور و اماکن مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۶ مورد صدور گواهی حریق توسط واحدهای پیشگیری این سازمان انجام شده است، افزود: هدف از این اقدام ایمنی بیشتر هنگام مواجه با بحران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام ۳۸۹ عملیات آتش نشانی در سمنان/ ۳۰ نفر مصدوم شدند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام ۳۸۹ عملیات آتش نشانی در سمنان/ ۳۰ نفر مصدوم شدند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.