بازنشستگان بخوانند/ جدول زمان‌بندی پرداخت حقوق را ببینید

به‌ گزارش خبرگزاری خبرانلاین، سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: پرداخت حقوق دکتر شهاب ماه بازنشستگان از بیست و یکم دکتر شهاب و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف “الف” شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف “الف” نیز روز ۲۲ دکتر شهاب ماه پرداخت خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تا آخرین روز این ماه و براساس حروف الفبا، طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌ اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز سی‌ام دکتر شهاب ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

بازنشستگان بخوانند/ جدول زمان‌بندی پرداخت حقوق را ببینید

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازنشستگان بخوانند/ جدول زمان‌بندی پرداخت حقوق را ببینید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازنشستگان بخوانند/ جدول زمان‌بندی پرداخت حقوق را ببینید"، کلیک کنید.