بازگشت هزینه بلیت پرواز های لغو شده امروز و بامداد فردا 

بازگشت هزینه بلیت پرواز های لغو شده امروز و بامداد فردا 

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.

آفتاب نیوز :

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «وحید قربانی» با اشاره به انجام عملیات شجاعانه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم کودک کش صهیونیستی و اطلاعیه های هوانوردی صادره مبنی بر لغو پرواز های داخلی و خارجی در برخی از فرودگاه های کشور اعلام کرد: با توجه به اعلام باطلی پرواز ها و عدم استفاده از بلیت های خریداری شده توسط مسافران، طبق هماهنگی به عمل آمده، هزینه بلیت های خریداری شده برای پرواز ها از بامداد 26 فروردین تا پایان زمان رفع محدودیت های پروازی که به دلیل ایمنی پرواز ها صورت گرفته، بدون کسر جریمه به مسافران بازگشت داده می شود.

وی افزود: مسافران باید توجه داشته باشند که از محل خریداری بلیت (آژانس ها و سکو ها و…)، هزینه های پرداختی را دریافت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت هزینه بلیت پرواز های لغو شده امروز و بامداد فردا " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت هزینه بلیت پرواز های لغو شده امروز و بامداد فردا "، کلیک کنید.