بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد

بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد

دکتر شهاب/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با دکتر شهاب، اظهار کرد: کارها و اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده و دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردها را اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به طور مثال سال گذشته ۵۰ روستا آسفالت و امسال نیز هم تاکنون ۲۵ روستا آسفالت شده و کیلومترها آسفالت در سطح شهر توسط شهرداری صورت گرفته است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد و امسال مشکل آب ۳۷ روستا برطرف شده است.

مرادی بیان کرد: دستاوردهای دولت در صحنه‌های مختلف در جشن غدیر برای مردم بیان شود، علاوه بر جشن عید غدیر، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب انجام شود.

وی ادامه داد: مدیران با برنامه‌ریزی و امکاناتی که در اختیار دارند می‌توانند به مردم خدمت‌رسانی کنند و برای حل مشکلات مردم راهکار ارائه دهند.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد"، کلیک کنید.