برگزاری اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران

برگزاری اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران

به گزارش دکتر شهاب از مازندران، در آستانه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز دیار علویان، اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران دوشنبه ۹ دکتر شهاب ساعت ۱۵ عصر در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی روستای ماهفروجک ساری برگزار می‌شود.

تاکنون اجلاسیه همسران و فرزندان شهدا و اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران استان در راستای دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰ شهید مازندران و کنگره ملی سردار طوسی در استان برگزار و اجلاسیه دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان و اجلاسیه نهایی نیز تا پایان هفته در محل کنگره واقع در مجتمع ورزشی شهید سلیمانی ماهفروچک برگزار می شود.

در اجلاسیه پهلوانان، کشتی گیران و قهزمانان استان قرار است با حضور وزیر ورزش، رئیس فدراسیون کشتی از اسطوره های پهلوانی و قهرمانی، مدال آوران المپیک و پارالمپیک و خانواده شهدای ورزشکار استان قدردانی و تجلیل شود.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران"، کلیک کنید.