بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل

برخی از سالمندان به دلیل کهولت سن و ابتلا به بیماری های حاد و مزمن به مراقبت و نگهداری نیاز پیدا می کنند، گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی یا فاصله محل سکونت و…. توانایی مراقبت و نگهداری از والدین سالمندشان را نداشته باشند.

در این مقاله به معرفی بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در تهران می پردازیم.

پرستار سالمند

پرستار سالمند سپید گستر

سپید گستر مرکز خدمات پرستار مجاز و معتبری در تهران است که به ارائه خدمات تخصصی در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل می پردازد، این شرکت خدمات پرستاری بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل مطرح می شود.

در صورتی که والدین و عزیزان سالمندتان به مراقبت و نگهداری نیاز دارند و به شما زمان و توانایی کافی برای مراقبت از آن ها را ندارید می توانید مراقبت و نگهداری از سالمندان تان را با خیالی آسوده به شرکت سپید گستر بسپارید.

چرا سپید گستر بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل معرفی می شود؟

ممکن است برای شما هم این سؤال به وجود آمده باشد که چرا با توجه به تعدد مراکز خدمات پرستاری در تهران سپید گستر به عنوان بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل معرفی می شود.

در این بخش از طریق بررسی ویژگی های این مرکز به این سؤال تان پاسخ خواهیم داد.

  1. دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مجموعه خدمات پرستاری سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت ایران بوده و تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت می کند.

  1. فعالیت پرستاران مجرب و متخصص در مرکز پرستاری سپید گستر

کلیه پرستاران سالمند فعال در مجموعه سپید گستر پرستاران مجرب و متخصصی هستند که در زمینه مراقبت و نگهداری از بیماران تخصص کافی دارند.

این افراد یا کارشناس پرستاری اند و یا از طریق شرکت در دوره های مرتبط توانسته اند به پرستارانی ماهر و مجرب تبدیل شوند.

  1. ارائه خدمات تخصصی پرستاری و درمانی

کلیه پرستاران فعال در شرکت خدمات پرستاری سپید گستر افراد مجربی هستند که دوره های مورد نیاز در زمینه مراقبت از سالمندان شرکت کرده اند و به ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، درمانی و مراقبتی از سالمندان می پردازند.

این پرستاران با بیماری های جسمانی و روانی حاد و مزمن سالمندان آشنایی کافی داشته و در رابطه با داروها، نحوه مصرف آن ها، روش های درمانی بیماری ها سالمندی و… اطلاعات کافی دارند.

نگهداری از سالمند

ارائه خدمات پرستاری سالمند به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی

سالمندان به توجه به شرایط و نیازهای شان به پرستار نیاز دارند، ممکن است برخی از سالمندان توانایی انجام امور روزمره را داشته باشند اما برای انجام برخی از امور به پرستار نیاز داشته باشد، پرستار ساعتی و روزانه مناسب این عزیزان است.

برخی از سالمندان که توانایی انجام امور روزمره شان را به طور کلی از دست داده اند، دچار مشکلات شناختی، اشکال در حافظه، حفظ تعادل و. سایر بیماری ها هستند، اغلب به مراقبت و نگهداری شبانه روزی نیاز خواهند داشت.

امکان استخدام پرستار سالمند به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی از مجموعه سپید گستر وجود دارد.

نظارت مداوم بر فعالیت پرستاران

به منظور بهبود خدمات پرستاری و افزایش رضایت مراجعه کنندگان گرامی، عملکرد پرستاران اعزامی مجموعه سپید گستر به منازل، توسط کارکنان مجموعه نظارت و پیگیری خواهد شد.

در نتیجه می توانید مراقبت و نگهداری از عزیزان سالمندتان را با خیالی آسوده به این مجموعه بسپارید.

پشتیانی جامع و 24 ساعته شرکت

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل می توانید در تمامی روزهای هفته با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

دریافت هزینه پرستاری منصفانه

دستمزد پرستار سالمند شرکت سپید گستر به عوامل مختلفی از جمله شرایط سالمند، نیازهای سالمند، بیماری های سالمند، خدماتی که پرستار ارائه می دهد، ساعت کاری پرستار و… بستگی دارد.

نگران هزینه های دریافتی این مجموعه نباشید چرا که کلیه هزینه های دریافتی از این مجموعه مطابق با نرخ های تعیین شده توسط وزارت بهداشت محاسبه شده و کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

چگونه پرستار سالمند شبانه روزی استخدام کنیم؟

به طور کلی دو روش جهت استخدام پرستار سالمند شبانه در در منزل مطرح می شود، در این بخش به معرفی آن ها پرداخته و مزایا و معایب هر یک را عنوان خواهیم کرد.

 استخدام پرستار سالمند به صورت شخصی

ممکن است برخی از افراد ترجیح دهند جهت کاهش هزینه های پرستاری از سالمند عزیزشان پرستار را به صورت شخصی و از طریق معرفی دوستان و آشنایان شان انجام بدهند.

استخدام پرستار سالمند شبانه روزی به صورت شخصی به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که امکان بررسی سوابق کار و تحصیلی پرستارانی که به صورت شخصی استخدام می شوند وجود ندارد.

پرستار در منزل سالمند مستقر می شود و باید فردی قابل اطمینان باشد، ممکن است پرستارانی که به صورت شخصی استخدام می شوند تخصص و تجربه کافی نداشته باشند.

ضمن این که در صورتی که این پرستار کارش رو ترک کند جایگزینی نخواهد داشت و هیچ گونه نظارتی از طرف هیچ نهادی بر خدمات او صورت نمی گیرد.

مراقبت از سالمند

استخدام پرستار سالمند از مراکز خدمات مراقبتی

استخدام از این طریق، بهترین روش استخدام پرستار سالمند در منزل معرفی می شود چرا که کلیه پرستارانی که از این مراکز استخدام می شوند افراد قابل اعتمادی هستند که در انجام امور پرستاری از سالمند تخصص کافی برخوردارند.

ضمن این که در صورتی که این پرستاران کارشان را ترک کنند، پرستار جدید در کوتاه ترین زمان جایگزین شده و خدمات آن ها توسط مراکز شان نظارت می شود.

استخدام پرستار سالمند جهت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل

در صورتی که برای مراقبت و نگهداری از والدین و عزیزان سالمندتان به پرستار سالمند شبانه روزی در منزل نیاز دارید، مجموعه سپید گستر را به شما معرفی می کنیم

جهت استخدام پرستار سالمند شبانه روزی  در تهران در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین شرکت مراقبت از سالمند شبانه روزی در منزل"، کلیک کنید.