تجمع مردم تبریز در محکومیت به شهادت رساندن هنیه برگزار می‌شود

تجمع مردم تبریز در محکومیت به شهادت رساندن هنیه برگزار می‌شود

دکتر شهاب/آذربایجان شرقی تجمع مردم تبریز در محکومیت اقدام تروریستی رژیم جانی صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی گفت: درپی اقدام تروریستی رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، مردم انقلابی و شهیدپرور تبریز بعدازظهر امروز تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: این تجمع ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه، ۱۰ مرداد ماه) با حضور اقشار مختلف مردم ولایی تبریز بویژه تشکل‌های دینی و مذهبی در میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان، اقدامات تروریستی اخیر آمریکا و اسرائیل علیه نیروهای محور مقاومت در لبنان، عراق و بویژه شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران را محکوم خواهند کرد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجمع مردم تبریز در محکومیت به شهادت رساندن هنیه برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجمع مردم تبریز در محکومیت به شهادت رساندن هنیه برگزار می‌شود"، کلیک کنید.