تحول ارتباطی با راه اندازی فیبرنوری مخابرات در منطقه زینبیه شاهرود و رسیدن فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان

تحول ارتباطی با راه اندازی فیبرنوری مخابرات در منطقه زینبیه شاهرود و رسیدن فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب استان سمنان به منظور ایجاد ارتباط بهتر و سهولت در انجام امور بانکی و با هدف توسعه زیر ساخت های ارتباطی بر بستر فیبرنوری، عملیات حفاری و فیبرکشی بانک مسکن شعبه شهید بهشتی دامغان انجام شد.

با انجام این طرح، امکان ارایه سرویس های جدید مخابراتی و واگذاری اینترنت پرسرعت (FTTH) بر بستر فیبرنوری فراهم شده است.

انجام این پروژه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون ریال و حفاری و فیبرکشی به طول 60 متر اجرا شد.

همچنین مهندس سعدی گفت: با توجه به اهمیت توسعه فیبرنوری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی، با اخراج 17 عدد FAT، پروژه فیبرنوری در ضلع جنوبی منطقه زینبیه شاهرود اجرایی و به مرحله واگذاری به مشترکین رسید.

وی خاطر نشان شد: اجرای این عملیات با توجه به افزایش بافت مسکونی، رشد جمعیت و همچنین فاصله زیاد کابلی این منطقه از مرکز مخابرات با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال انجام شد.

سعدی در پایان افزود: این پروژه با 3000 متر حفاری و 3500 متر فیبرکشی در کمتر از دو ماه اجرا و به بهره برداری رسید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحول ارتباطی با راه اندازی فیبرنوری مخابرات در منطقه زینبیه شاهرود و رسیدن فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحول ارتباطی با راه اندازی فیبرنوری مخابرات در منطقه زینبیه شاهرود و رسیدن فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان"، کلیک کنید.