تدارک 114 شعبه اخذ رای در اسلام آبادغرب – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

تدارک 114 شعبه اخذ رای در اسلام آبادغرب - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

حمیدرضا کرمی در گفت وگو با خبرنگار دکتر شهاب، اظهار کرد: یک هزار و 800 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی جهت برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اسلام آبادغرب مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این شهرستان داریم، افزود: در این راستا تعداد 114 شعبه اخذ رای در اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد: بی شک ملت شریف ایران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری همچون گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

کرمی تصریح کرد: از مردم ولایتمدار، مومن و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب دعوت می شود تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق آرا، افتخاری دیگر را برای این شهرستان رقم زده و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

وی در پایان سخنانش از اصحاب رسانه این شهرستان خواست که اخبار مربوط به انتخابات را از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات دریافت و از انتشار هرگونه خبر خارج از این موضوع اجتناب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدارک 114 شعبه اخذ رای در اسلام آبادغرب – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدارک 114 شعبه اخذ رای در اسلام آبادغرب – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.