تغییر ساعت سرویس دهی مترو تهران هم زمان با تغییر ساعت ادارات – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

تغییر ساعت سرویس دهی مترو تهران هم زمان با تغییر ساعت ادارات - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه فعالیت مترو تهران و حومه از 16 خردادماه تا 15 شهریورماه 1403 به دلیل تغییر ساعت ادارات تغییر خواهد کرد، افزود: در این مدت سرویس دهی در خطوط درون شهری (یعنی خطوط 1،2،3،4،6 و 7) از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4:30 بامداد، پنجشنبه ها از ساعت 5:30 و روزهای جمعه از ساعت 6:00 صبح آغاز می شود و در تمامی خطوط تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ساعت کاری مترو در خط 5 از شنبه تا پنجشنبه از گلشهر به سمت تهران از ساعت 4:30 و از تهران به سمت گلشهر از ساعت 5:30 آغاز می شود و سرویس دهی در روزهای جمعه در این خط همانند خطوط درون شهری از ساعت 6:00 صبح آغاز خواهد شد.

لازم به توضیح است که سرویس دهی در خط پرند بدون تغییر و طبق زمانبندی قبلی ادامه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر ساعت سرویس دهی مترو تهران هم زمان با تغییر ساعت ادارات – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر ساعت سرویس دهی مترو تهران هم زمان با تغییر ساعت ادارات – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.