تقدیر از ۸ طرح برگزیده در جشنواره آفرینو/ موضوع ۳۰ ساعته شدن معلمان مدارس غیردولتی نیازمند توجه و حمایت ویژه است

معاون وزیر در اختتامیه اولین جشنواره آفرینو مطرح کرد؛

تقدیر از ۸ طرح برگزیده در جشنواره آفرینو موضوع ۳۰ ساعته شدن معلمان مدارس غیردولتی نیازمند توجه و حمایت ویژه است

معاون وزیر آموزش و پرورش از تقدیر افراد برگزیده در جشنواره آفرینو خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در مراسم اختتامیه جشنواره آفرینو، اولین جشنواره و نمایشگاه ملی ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی که عصر امروز ۱۵ مردادماه در سالن همایش‌های پژوهشکده نفت برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره آفرینو در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار شد تا از ابتکارات مدارس غیردولتی استفاده شود و این تجربیات به سایر مدارس تسری پیدا کند.

وی افزود: این جشنواره مسیر بسیار طولانی را طی کرده است تا به مرحله نهایی برسد؛ برگزاری جشنواره‌های علمی در حوزه تعلیم و تربیت به دلیل تعمیق علم و مشارکت دادن سرآمدان تربیتی بسیار موثر هستند مدارس غیردولتی در چندین دهه فعالیت خود، ابتکار و خلاقیت‌های زیادی را در ارتقای سطح تعلیم و تربیت کشور داشته است.

محمودزاده گفت: در این جشنواره حدود ۶۲۰۰ طرح از ۳۳۶۳ مدرسه در ۳۷۰ منطقه به دبیرخانه ارسال شد که امروز در مراسم اختتامیه از ۶ طرح و ۲ اثر شایسته تقدیر می‌شود.

به گفته وی این جشنواره محتوی محور بود که کارگاه‌های آموزشی و تخصصی خوبی در این جشنواره برگزار شد.

معاون وزیر ادامه داد: طرح‌های ابتکاری این جشنواره معرفی می‌شود و به سایر مدارس تسری پیدا می‌کند طرح‌های مدارس منتخب این جشنواره در قالب کتاب و لوح‌های فشرده تکثیر می‌شود همچنین ایجاد سامانه خواهرخواندگی در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی در دستور کار است که این طرح از ابتدای دکتر شهاب برای ۲ هزار مدرسه در مناطق محروم آغاز می‌شود.

وی اعلام کرد: موضوع ۳۰ ساعته شدن معلمان مدارس غیردولتی نیازمند توجه و حمایت ویژه است امیدواریم که مجلس شورای اسلامی در این باره توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر از ۸ طرح برگزیده در جشنواره آفرینو/ موضوع ۳۰ ساعته شدن معلمان مدارس غیردولتی نیازمند توجه و حمایت ویژه است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر از ۸ طرح برگزیده در جشنواره آفرینو/ موضوع ۳۰ ساعته شدن معلمان مدارس غیردولتی نیازمند توجه و حمایت ویژه است"، کلیک کنید.