ثبت بیش از ۲۱ هزار ماموریت برای اورژانس تهران در هفته گذشته

ثبت بیش از ۲۱ هزار ماموریت برای اورژانس تهران در هفته گذشته

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از ثبت ۲۱ هزار و ۳۹۰ مأموریت در هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با دکتر شهاب، درباره تعداد حوادث رخ داده هفته گذشته در استان تهران گفت: در هفته گذشته از ۹ تا ۱۶ تیرماه، در مجموع ۲۱ هزار و ۳۹۰ مأموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد.

وی افزود: در پی این مأموریت‌ها ۶ هزار و ۲۴۴  مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۱۵ هزار و۱۴۶ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: در این مدت ۶۳هزار و ۲۷۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲هزار و۵۳۰ تماس مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی در تفکیک نوع حوادث گفت: طی هفته گذشته، ۳هزار و۳۶۳ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸هزار و ۲۷ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به امداد هوایی افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۵ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند. 

پایان خبر دکتر شهاب 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از ۲۱ هزار ماموریت برای اورژانس تهران در هفته گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از ۲۱ هزار ماموریت برای اورژانس تهران در هفته گذشته"، کلیک کنید.