ثبت نام حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح/اتوبوس پرتقاضاترین وسیله برای سفر اربعین

ثبت نام حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح/اتوبوس پرتقاضاترین وسیله برای سفر اربعین

نماینده سازمان حج و زیارت از ثبت نام ۶۴۲ هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین خبر داد.

به گزارش دکتر شهاب، ابراهیم محمودی، نماینده سازمان حج و زیارت در هشتمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که صبح امروز با حضور رییس پلیس راهور فراجا و … در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: تا این لحظه ۶۴۲ هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۰درصد آنها می‌خواهند از مرز مهران تردد کنند. همچنین سال گذشته در مجموع دو میلیون و ۸۰۲ نفر ثبت نام کرده بودند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سماح همچنان ادامه دارد، گفت: برای بحث بیمه زائران، یکی از شرکت‌های بیمه مدنظر قرار گرفت که قیمت مناسبی داشت. در مجموع سه گزینه بیمه‌ای برای زائران داشتیم که سه مبلغ ۶۰، ۷۰ و ۸۰ هزار تومان بود که ۲۰ هزار تومان برای هلال احمر در نظر گرفته شده بود. بیشتر زائران بیمه کامل را درخواست کردند.

نماینده سازمان حج و زیارت در کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی پلیس راهور درباره آمار درخواست مردم برای تردد نیز گفت: شش درصد از مردم قصد تردد با تاکسی را دارند، ۴۳ درصد تقاضای اتوبوس داشتند، ۴۲ درصد خواهان تردد با وسیله شخصی بودند و پنج درصد نیز به صورت هوایی و دریایی قصد تردد دارند.

محمودی گفت: هرساله همکاران من در سازمان حج و زیارت در شهرهای مختلف نجف، کربلا، سامرا و کاظمین مستقر هستند تا امور مربوط به گمشدگان و  راهنمایی زائران را انجام دهند.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح/اتوبوس پرتقاضاترین وسیله برای سفر اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح/اتوبوس پرتقاضاترین وسیله برای سفر اربعین"، کلیک کنید.