جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت

جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، ماموران پلیس شهرستان بهبهان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر از این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد خودروی نیسان پیکاب حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی منسجم و مقتدرانه آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی 100 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده، را کشف کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه یک سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر شد، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت برابر قانون قاطعانه برخورد می کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت"، کلیک کنید.