حرکت قطار‌ها در خط دو به حالت عادی بازگشت

حرکت قطار‌ها در خط دو به حالت عادی بازگشت

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رفع نقص فنی یکی از قطار‌ها در محدوده ایستگاه امام حسین (ع) در ساعت ۹:۰۶ دقیقه صبح امروز خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل اختلال پیش‌آمده در سرویس‌دهی خط ۲ متروی تهران گفت: ساعت ۸:۵۱ دقیقه صبح امروز به علت نقص فنی، یکی از قطار‌های اعزامی از ایستگاه فرهنگسرا به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در سکوی شمالی ایستگاه امام حسین (ع) متوقف و سرویس‌دهی در این محدوده با اختلال همراه شد.

وی افزود: بلافاصله تکنسین‌های فنی به محل اعزام شدند و در ساعت ۹:۰۶ دقیقه قطار معیوب حرکت کرد و روند حرکت قطار‌ها در این مسیر به حالت عادی بازگشت.

زند خاطرنشان کرد: اکنون خدمات رسانی در این خط به حالت عادی و طبق برنامه درحال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرکت قطار‌ها در خط دو به حالت عادی بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرکت قطار‌ها در خط دو به حالت عادی بازگشت"، کلیک کنید.