خبرنگاران رابط صادق بین حاکمیت و مردم هستند

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب از قزوین؛ به مناسبت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه استان به همراه حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره ارشاد، علی اسدالله مسوول بسیج رسانه استان و رییس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، عصر چهارشنبه ۱۷مرداد با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حسین براتی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی، خبر و رسانه استان گفت: همان گونه که مستحضرید ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید عزیز عرصه خبر جناب آقای محمود صارمی است که سال ۱۳۷۷ به اتفاق ۹ نفر دیگر از هموطنانمان در سرکنسولگری ایران در افغانستان توسط طالبان به شهادت رسیدند و همان سال شورای فرهنگ عمومی کشور در جهت ارج نهادن به شأنیت خبر و خبرنگاری، این روز را به عنوان “روز خبرنگار” ثبت و ضبط نمود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان رابط صادق و امین بین حاکمیت و مردم نقش‌آفرین هستند و بدون مبالغه، یکی از بخش‌هایی که از همه وجوه در جهت انجام وظیفه ، ایثار می‌کنند، فعالان حوزه خبرنگاری و رسانه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: امروز در غزه بیش از ۱۶۵ نفر از فعالان رسانه‌ای در حال اطلاع ‌رسانی و انتشار اخبار غزه جان شیرین و عزیز خودشان را بذل کردند و به شهادت رسیدند. کسانیکه با تمام وجود و امانت‌داری و صداقت برای رساندن صدای مردم مظلوم فلسطین به اقصی نقاط جهان بودند و در این راه از فدا کردن عزیزترین سرمایه خود مضایقه نداشتند.

براتی تصریح کرد: شاید در نگاه اول چنین تلقی شود که خبرنگاری کار ساده‌ای است اما برای اینکه یک خبر به بهترین شکل ممکن به گوش مردم رسانده شود، خبرنگار باید سختی‌ها و مرارت‌های زیادی را متحمل شود و چه بسا در مراحل مختلف تولید خبر اتفاقات عدیده‌ای برای اصحاب رسانه رخ می‌دهد.

وی یادآور شد: همه ما به یاد داریم روزی که حادثه تلخ سقوط بالگرد شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب اتفاق افتاد، چشم و دل و گوش و جان همه ما به خبر بود که این نشان از اهمیت و عظمت کار خبرنگاری دارد.

خبرنگاران رابط صادق بین حاکمیت و مردم هستند

در ادامه تعدادی از خبرنگاران و مدیران رسانه استان دیدگاه های خود را در خصوص مشکلات  این حرفه و استفاده مدیران از مشاوره و انتقادهای سازنده اصحاب رسانه برای تسریع در حل مشکلات مردم مطرح کردند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرنگاران رابط صادق بین حاکمیت و مردم هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرنگاران رابط صادق بین حاکمیت و مردم هستند"، کلیک کنید.