خرید بیش از 35هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان 

خرید بیش از 35هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان 

به گزارش دکتر شهاب لرستان ، حجت اله بیرانوند با اعلام این خبر گفت : خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان با تجهیز 48مرکز آغاز و تاکنون در جنوب استان بخش عمده محصول برداشت و خریداری شده است.

بیرانوند ادامه داد : کار برداشت ادامه داشته و پیش بینی می شود خرید تضمینی گندم در استان به 550 هزارتن برسد که نسبت به سال قبل از رشد 10 درصدی برخوردار است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار داشت : گندم خریداری شده در سیلوها و مراکز ذخیره سازی استاندارد نگهداری و به تدریج در اختیار کارخانجات آسیابانی جهت تامین آرد مورد نیاز استان قرار خواهد گرفت،ضمنا” گندم مازاد بر نیاز استان بر اساس برنامه ابلاغی به سایر استانها ارسال خواهد شد،لازم به ذکر است استان لرستان به همت کشاورزان عزیز جزء هفت استانی است که بیش از نیاز خود گندم تولید مینماید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید بیش از 35هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید بیش از 35هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان "، کلیک کنید.