خواننده رپ هنگام اجرای کنسرت درگذشت

خواننده رپ هنگام اجرای کنسرت درگذشت

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، این هنرمند متولد نیویورک که نام اصلی‌اش آیزاک فریمن است و بیشتر برای همکاری با میسی الیوت و سی‌یرا در آهنگ معروف «Lose Control» در سال ۲۰۰۵ و آهنگ «It’s Like That» از ماریا کری شناخته می‌شود، پس از وضعیت اورژانس پزشکی و از حال رفتن روی صحنه کنسرت به بیمارستان محلی منتقل شد و در آنجا مرگ او اعلام شده است.

فتمن اسکوپ با فهرستی از هنرمندان برجسته دیگر از جمله جانت جکسون و ویتنی هیوستون همکاری کرده است. او در سال ۲۰۰۴ به عنوان مربی ۶ موسیقیدان بریتانیایی در سریال تلویزیونی بریتانیایی Chancers انتخاب شد.

به گزارش گاردین، مرگ این خواننده در حالی اعلام شده است که ۱۳ ماه پیش نیز بیگ پوکی دیگر خواننده رپ آمریکایی پس از از دست دادن هوشیاری بر روی صحنه اجرای موسیقی در تگزاس جان خود را از دست داده بود.

منبع: BBC

۲۴۵۲۴۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواننده رپ هنگام اجرای کنسرت درگذشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواننده رپ هنگام اجرای کنسرت درگذشت"، کلیک کنید.