دعوت رادیو پیام برای شرکت در پویش جانم حسین(ع)

دعوت رادیو پیام برای شرکت در پویش جانم حسین(ع)

مخاطبان می‌توانند با شرکت در پویش «جانم حسین(ع)» از رادیو پیام و آوا، عکس‌های مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به گزارش دکتر شهاب به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت دهه اول محرم پویش سراسری «جانم حسین (ع)» را برگزار می‌کند.

مخاطبان می‌توانند عکس‌های مراسم عزاداری امسال و سال‌های گذشته در شهر و روستای خودشان را از طریق کانال رادیو پیام و رادیو آوا در پیام رسان های داخلی به آدرس @radiopayam و @ radioava جهت پخش از رادیو نمای پیام و آوا ارسال کنند،  به پنج عکس به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.  

پویش سراسری جانم حسین(ع) با هدف گردهمایی عاشقان و عزاداران سید و سالار شهیدان برگزار خواهد شد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت رادیو پیام برای شرکت در پویش جانم حسین(ع)" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت رادیو پیام برای شرکت در پویش جانم حسین(ع)"، کلیک کنید.