راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی، توسعه زیرساخت های ورزشی است

راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی، توسعه زیرساخت های ورزشی است

دکتر شهاب/تهران با هدف افزایش سرانه های ورزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و مسایل ورزشی شهرستان، نشست فرماندار بهارستان با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و شماری از مسیولان شهرستانی برگزار شد.

علی جوادی -مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران- در این نشست اظهار کرد: راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت جامعه، توسعه زیرساخت های ورزشی است.

وی در زمینه احداث فضاهای ورزشی و ارتقاء سرانه ها در این شهرستان گفت: با توجه به تراکم و جمعیت بالای شهرستان بهارستان، به فضاهای ورزشی بیشتری برای پرورش ورزشکاران حرفه ای در رشته های مختلف و سپری کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیاز است که بخشی از آن با تکمیل پروژه های نیمه تمام تحقق پیدا خواهد کرد.

فرماندار بهارستان با اشاره به استعدادهای ورزشی این شهرستان افزود: این شهرستان ظرفیت و استعداد بالایی در توسعه رشته های مختلف ورزشی دارد. به همین منظور باید با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت به درستی استفاده شود تا علاوه بر پرورش قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای، شاهد جامعه ای پویا و با نشاط باشیم.

عبدالله نوحی تصریح کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش سرانه های ورزشی در دو سال گذشته، هنوز هم شهرستان بهارستان یکی از محروم ترین شهرستان ها در سرانه های ورزشی است و باید با جذب اعتبارات استانی و ملی زمینه توسعه بیش از پیش اماکن ورزشی در شهرستان تحقق یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه حضورش در شهرستان بهارستان ضمن بازدید از مراکز ورزشی این شهرستان تاکید کرد: حفظ و نگهداری اماکن موجود به عنوان سرمایه ورزشی همزمان با احداث و تکمیل پروژه های جدید مورد توجه قرار گیرد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی، توسعه زیرساخت های ورزشی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی، توسعه زیرساخت های ورزشی است"، کلیک کنید.