رنگ های جدید و آشنای آیفون

به گزارش دکتر شهاب، ماجین بو در پست جدیدی در شبکه ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفت که Desert Titanium مشابه رنگ طلایی ارایه شده در آیفون 14 پرو به نظر می رسد؛ اما عمیق تر و پررنگ تر است. گزینه ی Titanium Grey ظاهراً مشابه رنگ Space Gray خواهد بود که در آیفون 6 ارایه شد.

به نقل از مجله دکتر شهاب، آیفون 15 پرو در رنگ های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی عرضه شده است و مدل طلایی ندارد. رنگ طلایی در آیفون 5s در سال 2013 تا آیفون 8 سال 2017 و سپس در آیفون XS سال 2018 تا آیفون 14 پرو 2022 دردسترس بود. احتمال معرفی مجدد رنگ طلایی برای آیفون 16 زیاد است.

رنگ های جدید و آشنای آیفون

مدل های پرو آیفون همیشه هنگام معرفی در چهار گزینه ی رنگی دردسترس هستند که شامل رنگ های اصلی سیاه، سفید و طلایی درکنار رنگی جالب مانند سبز یا آبی یا بنفش می شود.

براساس پیش بینی ها، دو رنگ سیاه و سفید آیفون 15 پرو در آیفون 16 تکرار می شوند؛ اما رنگ تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی فعلی چندان قطعی نیستند. احتمال ارایه ی دو رنگ شایعه شده ی خاکستری و طلایی برای آیفون جدید زیاد است.

جزییات رسمی از پرچم دار جدید اپل مانند قیمت گوشی آیفون یا گزینه های رنگی آن رسماً اعلام نشده است. برخی شایعات به احتمال افزایش قیمت گوشی اشاره می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رنگ های جدید و آشنای آیفون" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رنگ های جدید و آشنای آیفون"، کلیک کنید.