سازمان تبلیغات سرمایه‌ای عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

سازمان تبلیغات سرمایه‌ای عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ با صدور پیامی به مناسبت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ دینی بیان کرد: تأسیس و شکل دهی نهادهای انقلابی یکی از اقدامات ارزشمند در ابتدای انقلاب اسلامی بود که امام خمینی (ره) اهتمام ویژه ای بر آن داشتند و سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) با هدف اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) تاسیس شد.

در این پیام آمده است: این سازمان با اقداماتی که در توسعه فرهنگ دینی برداشته است سرمایه‌ای عظیم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. عنایت به مسئله فرهنگ اسلامی و معارف قرآنی جهت دهنده دیگر عرصه‌های رشد در جامعه می‌باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ اعلام کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی در این خصوص می‌فرمایند: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است. این سازمان بحمدالله طی حدود ۴ دهه اخیر منشأ خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن نه‌تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.

در پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، این مناسبت را به کلیه سنگربانان جبهه تبلیغ فرهنگ دینی به ویژه علما و روحانیون و بانوان مبلغه، فعالان فرهنگی و قرآنی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و هیئات مذهبی، تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روزافزون و حرکت در مسیر مهم و ضروری جهاد تبیین، امیدوارم فعالان این عرصه بتوانند در مسیر عرضه اندیشه‌های اسلامی موفق باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان تبلیغات سرمایه‌ای عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان تبلیغات سرمایه‌ای عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.