شهید رییسی عشق وافری به مردم داشت – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

شهید رییسی عشق وافری به مردم داشت - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

آیت الله علیرضا اعرافی در گفت وگو با خبرنگار دکتر شهاب گفت: زندگی شهید آیت الله رییسی درس تواضع و فروتنی با خود به همراه دارد و هر کسی که در کنار ایشان بود، احساس فاصله ای نمی کرد.

مدیر حوزه های علمیه گفت: رییس جمهور شهید، صفای باطنی و گوش شنوایی برای شنیدن درد و دل مردم و همچنین مسایلی که در جلسات مطرح می شد داشت و در نهایت جمع بندی خوبی را برای حل مشکلات و پیگیری موضوعات داشت.

آیت الله اعرافی گفت: شهید رییسی عشق وافری به مردم داشت و وقتی با ایشان جلساتی را داشتیم همواره این عشق به ملت در وجود ایشان مشهود بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید رییسی روحیه هم اندیشی و نگاه تمدنی داشت و ذوب در امام و رهبری، ملت و شهدا بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی به مسایل حوزه بین الملل آشنایی داشت افزود: رییس جمهور به همراه شهید امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه برای جبهه مقاومت اسلامی منطقه اقدامات اثربخشی داشتند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: غم از دست دادن رییس جمهور و همراهان ایشان سخت و دشوار و جانکاه است، اما امیدواریم با این وجود، شاهد افزایش همبستگی و وحدت ملی در کشور باشیم.

امام جمعه قم با اشاره به حوادث مشابه در طول تاریخ انقلاب اسلامی و از دست دادن شخصیت های برجسته نظام بیان کرد: کشور ما تجربه های سنگینی را داشته و امید است با همت والای ملت بزرگ ایران از این غم جانکاه دستمایه ای برای ترقی و اقتدار ملی داشته باشیم.

وی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بسیار مهم است و ان شالله با هدایت های رهبر معظم انقلاب و پیش بینی های قانونی شاهد ادامه امور کشور باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی عشق وافری به مردم داشت – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی عشق وافری به مردم داشت – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.