شور رای اولی های خراسان جنوبی برای انتخابات/یک جشن تکلیف سیاسی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

شور رای اولی های خراسان جنوبی برای انتخابات/یک جشن تکلیف سیاسی - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری دکتر شهاب، گروه استان ها: همیشه اولین ها در خاطر انسان باقی می ماند. اولین باری که به مدرسه رفتیم، اولین باری که حضور در محیط دانشگاه را تجربه کردیم، اولین باری که صاحب فرزند شدیم و نام پدر یا مادر را بر ما گذاشتند و اولین باری که در انتخابات شرکت کردیم.

حضور در انتخابات و مشارکت در عرصه سیاسی کشور حس مفید بودن به انسان می دهد. اینکه رای من قرار است برای چهار سال در حوزه قانونگذاری کشور فعال باشد به جوان غرور و اعتماد به نفس می بخشد.

این بار به سراغ رای اولی های خراسان جنوبی رفتیم و از آنها درباره مشارکت در انتخابات پرسیدیم.

حضور در عرصه سیاسی کشور همراه با غرور و افتخار است

فاطمه حسینی از رای اولی های شهرستان سربیشه با تاکید بر اینکه در انتخابات 11 اسفند حضور خواهد داشت، اظهار کرد: بسیار خرسندم از اینکه به عنوان یک شهروند رای و نظر من در عرصه سیاسی لحاظ می شود.

وی افزود: از طرف دیگر اینکه رای من موجب تقویت نظام و کشور می شود نیز باعث غرور و افتخار من به عنوان یک جوان است.

حسینی با بیان اینکه به فرد دارای برنامه در انتخابات رای خواهد داد، گفت: نماینده باید پایبند به مردم و تعهداتی که ایام انتخابات داده است باشد که این مهم نیاز به نظارت مستمر مردم بر رفتار و عملکرد نماینده مجلس دارد.

زهرا مودی جوان 18 ساله سربیشه ای نیز در گفت و گو با خبرنگار دکتر شهاب با بیان اینکه در 11 اسفند ماه برای اولین بار در انتخابات حضور خواهد داشت، بیان کرد: هر رای ما یک تیر به قلب دشمن است و از این جهت اهمیت فوق العاده ای دارد.

رای من یعنی می توانم برای کشورم مفید باشم

وی با بیان اینکه ما به خاطر شهدا و رهبرمان در انتخابات شرکت خواهیم کرد، یادآور شد: اینکه می خواهم خودم نماینده شهرم در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کنم حس خیلی خوبی است و نشان می دهد می توانم مفید واقع شوم.

مودی گفت: من هم خودم در انتخابات شرکت می کنم و هم خانواده ام اهتمام به مشارکت در این موضوع پر اهمیت دارند.

این جوان خراسان جنوبی اظهار کرد: برای این نظام و انقلاب افرادی جان خود را دادند، سال های اسارت و جانبازی را تحمل کردند و حال سهم ما فقط یک رای دادن است، پس بهانه ای برای عدم حضور نداریم.

محمد احسانی جوان رای اولی دیگر خراسان جنوبی نیز در گفت و گو با دکتر شهاب بیان کرد: حس بسیار خوبی است اینکه بعد از سال ها که از طریق تلویزیون رای دادن دیگران را می دیدیم امسال خودمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت می کنیم.

اولین مشارکت جدی در عرصه سیاسی کشور

وی ادامه داد: حضور در انتخابات اولین مشارکت جدی ما در عرصه سیاسی کشور است و امیدواریم بتوانیم برای کشور و سرزمین خود مفید واقع شویم.

احسانی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات حس مهم بودن به انسان می دهد، یادآور شد: من اگر نماینده بودم بیشتر به سخنان مردم گوش می دادم و سعی می کردم در راستای حل مشکلات مردم قدم های جدی تری بردارم.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حس مفید بودن به انسان می دهد، افزود: اگر ما پای صندوق های رای حاضر نشویم بی شک دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت در حالی که مشارکت ما در انتخابات به امنیت کشور کمک خواهد کرد.

این جوان رای اولی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ما حضور در انتخابات و تلاش برای مشارکت بالای مردم را می خواهند، یادآور شد: آیا چیزی بالاتر از تاکید رهبر عزیزمان وجود دارد.

نماینده باید در بیان مشکلات مردم توانایی کافی داشته باشد

علیرضا فنودی رای اولی دیگر خراسان جنوبی که شور و اشتیاق فوق العاده ای برای حضور در انتخابات دارد در گفت و گو با خبرنگار دکتر شهاب بیان کرد: من به کسی رای می دهم که بتواند شهر بهتری برای ما بسازد و توانمندی این کار را داشته باشد.

وی گفت: نماینده خوب کسی است که در بیان مشکلات مردم توانایی کافی داشته و توانایی دفاع از حق مردم را داشته باشد.

فنودی یادآور شد: برای انتخاب فردی که ویژگی های یک نماینده اصلح را داشته باشد با خانواده و افراد صاحب اطلاعات سیاسی مشورت می کنم تا بتوانم بهترین گزینه را انتخاب کنم.

اشاره به تبلیغات دشمن برای کاهش مشارکت

این رای اولی خراسان جنوبی با اشاره به تبلیغات رسانه ای دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند ماه، گفت: اگر رای دادن ما مهم نبود دشمنان اینقدر برای رای ندادن تبلیغ نمی کردند در حالی که ما جوانان دهه هشتادی پای کار انقلاب و رهبر و نظام ثابت قدم خواهیم ماند.

وی یادآور شد: برای انتخاب یک نماینده خوب باید تحقیق کافی داشته باشیم چرا که اگر فردی که صلاحیت لازم را ندارد وارد مجلس شورای اسلامی کنیم شهر و کشورمان آسیب خواهد دید.

برای ساختن آینده روشن باید امید به همین جوانان و نوجوان داشت. جوانان پر انرژی که انگیزه کافی برای حضور در عرصه سیاسی کشور و ساختن ایران دارند.

همین جوانان رای اولی که مشتاق رسیدن روز 11 اسفند هستند تا برای اولین بار به صورت جدی در سرنوشت سیاسی کشورشان سهمیم باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شور رای اولی های خراسان جنوبی برای انتخابات/یک جشن تکلیف سیاسی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شور رای اولی های خراسان جنوبی برای انتخابات/یک جشن تکلیف سیاسی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.