صندوق اعتباری هنر چند عضو دارد؟

صندوق اعتباری هنر چند عضو دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سید مجید پوراحمدی روز پنجشنبه در آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان در سالن اجتماعات شهید آوینی اظهار کرد: در طول عمر دولت مردمی، فرهنگ و هنر مورد توجه ویژه قرار گرفت و برنامه‌های زیادی برای حمایت این قشر تدوین شد.

وی با بیان اینکه معیشت‌ اهالی فرهنگ و هنر در این دولت مورد توجه قرار گرفته است ادامه داد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار کمک معیشتی در ایام کرونا به بیش از ۸۰ هزار نفر از اعضا اعطا شد.

وی همچنین اضافه کرد: خطه لرستان دارای هنرمندان و ناموران ملی و فراملی است که عمر خود را در این سرزمین گذاشته و صرف فرهنگ و هنر کرده‌اند.

پوراحمدی با بیان اینکه لرستان گنجینه بزرگی از مفاخر هنر و فرهنگ است که تاثیر زیادی در کشور داشته‌اند، افزود: درصد قابل توجهی از اعضای صندوق هنر لرستانی هستند که بخش مهمی از آنان در رشته موسیقی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کمک مستقیم و غیرمستقیم برای لرستان هزینه شده است، گفت: نگاه راهبردی ما در مرکز، توزیع عدالت فرهنگی برای تمام مناطق کشور است و به همین منظور طرح‌های تحولی همچون “هفت بحر هنر” را تدوین کردیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه با تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اعظم روانشاد از مدیران کل فعال ارشاد استان‌ها و فردی هنرمند و فعال فرهنگی است.

به گفته پوراحمدی، لرستان ۶ هنرمند دارای درجه یک هنری دارد که به لحاظ ضریب نسبت به جمعیت قابل توجه و اقناع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صندوق اعتباری هنر چند عضو دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صندوق اعتباری هنر چند عضو دارد؟"، کلیک کنید.