عزاداری بازاریان سنندجی در سوگ شهید رییسی

عزاداری بازاریان سنندجی در سوگ شهید رییسی

دکتر شهاب/کردستان آیین سوگواری و عزاداری سید شهیدان خدمت، آیت اللە ابراهیم رییسی بە همت بازاریان و سادات شهر سنندج و روحانیون و مسوولان استان برگزار شد.

بازاریان و سادات سنندجی امروز (پنجم خرداد ماه) در مسجد والی بە عزاداری و سوگواری شهادت آیت الله ابراهیم رییسی و همراهانش پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، نمایندە ولی فقیە در استان کردستان در این مراسم، شهادت را پاداش خدمت خالصانە آیت اللە رییسی دانست و گفت: آیت اللە رییسی بیشتر از یک رییس جمهور بود و اقدامات و خدمت صادقانە ایشان بە الگویی برای همه تبدیل شد.

وی اظهار کرد: شهید رییسی در طول دوران ریاست جمهوری اش سە بار بە کردستان سفر کرد کە دستاوردهای بزرگی برای استان بە دنبال داشت.

 پورذهبی افزود: رفع دغدغەها و توجە بە مشکلات مردم، از اولویت های آیت اللە رییسی بود.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزاداری بازاریان سنندجی در سوگ شهید رییسی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزاداری بازاریان سنندجی در سوگ شهید رییسی"، کلیک کنید.