عیادت از زایران ایرانی بستری در بیمارستان های مکه

عیادت از زایران ایرانی بستری در بیمارستان های مکه

یک هییت ازمرکز پزشکی حج و زیارت، از زایران ایرانی بستری در بیمارستان های عربستان در مکه مکرمه عیادت کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، یک هییت از مرکز پزشکی  حج و زیارت جمعیت هلال احمر، روز گذشته با حضور در بیمارستان های عربستان در مکه مکرمه از زایران بیمارایرانی دراین بیمارستانها عیادت کردند.

این هییت دراین دیدار ضمن گفتگو با زایران بستری در جریان روند خدمت رسانی به بیماران ایرانی قرار گرفتند و از تیم پزشکی بیمارستانها تشکر کردند.

بر پایه این گزارش، هم اکنون 19 زایر در بیمارستان های کشور میزبان در مکه بستری هستند و بگفته این هییت روند درمان زایران بستری بخوبی درحال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد .

عیادت از زایران ایرانی بستری در بیمارستان های مکه+ فیلم 

گفتنی است راهبرد مجموعه حج و زیارت اهتمام به عزت، سلامت، امنیت و کرامت زایران ایرانی است و تا بهبود کامل بیماران و حتی اعزام به کشور به آنان خدمات ارایه می شود. 

بیماران بستری نیز در گفتگو با اعضای هییت مرکز پزشکی حج و زیارت ضمن بیان علت مراجعه و بستری خود ، از حضور دست اندرکاران این مرکز دربیمارستان قدردانی کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیادت از زایران ایرانی بستری در بیمارستان های مکه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیادت از زایران ایرانی بستری در بیمارستان های مکه"، کلیک کنید.