عیدی بازنشستگان اوایل اسفند پرداخت می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه عیدی بازنشستگان برای هر نفر معادل 2 میلیون و 500 هزار تومان، همسر 700 و هر فرزند 300 هزار تومان است، گفت: تامین منابع مالی آن انجام شده است، اما اول باید حقوق بازنشستگان پرداخت شود و سپس عیدی آن ها نیز پرداخت می شود که زمان آن اوایل اسفند است.

مرتضوی: عیدی بازنشستگان اوایل اسفند پرداخت می شود

آفتاب نیوز :

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه 18 بهمن) در حاشیه هیات دولت، گفت: عیدی و پاداش کارگران در قانون مشخص است و معادل 2 ماه حقوق دریافتی در اسفند ماه و تا پایان سال پرداخت می شود.

وی درباره عیدی بازنشستگان بر اساس مصوبه هیات وزیران، بیان کرد: عیدی بازنشستگان برای هر نفر معادل 2 میلیون و 500 هزار تومان، همسر 700 و هر فرزند 300 هزار تومان است.

وزیر تعاون افزود: تامین منابع مالی آن انجام شده است، اما اول باید حقوق بازنشستگان پرداخت شود و سپس عیدی آن ها نیز پرداخت می شود که زمان آن اوایل اسفند است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیدی بازنشستگان اوایل اسفند پرداخت می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیدی بازنشستگان اوایل اسفند پرداخت می شود"، کلیک کنید.