فعالیت ۱۹ کارگروه مطالعاتی دانشگاه آزاد نجف‌آباد در ۴ رشته پزشکی

قیصری در گفت‌و‌گو با دکتر شهاب مطرح کرد؛

فعالیت ۱۹ کارگروه مطالعاتی دانشگاه آزاد نجف‌آباد در ۴ رشته پزشکی

دبیرکل کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اعلام کرد که این کمیته دارای ۱۹ کارگروه مطالعاتی فعال در چهار رشته پزشکی، بهداشت، پرستاری، مامایی و اتاق عمل است.

پویا قیصری دبیرکل کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب اظهار کرد: وجه تمایز کمیته تحقیقات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، مورد توجه قرار دادن آموزش و پژوهش کنار سایر فعالیت‌هاست و هر عضو در کنار فعالیت‌های پژوهشی و اجرای برنامه‌ها به فعالیت علمی هم می‌پردازد که برگزاری سلسله نشست‌های «بالینی‌شو»، «متمایزشو»، «ژورنال کلاب» و «نوید سلامت» نمونه‌هایی از آنها هستند.

وی یادآور شد: نشست‌های نوید سلامت، نشست‌هایی علمی با رویکرد پژوهشی است که مورد استقبال بی‌نظیر دانشجویان قرار گرفته و با بیان مسائل پزشکی، مقالات و پایان‌نامه‌های مرتبط ارائه شده و به این صورت پژوهش و کیفیت پایان‌نامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گفته دبیرکل کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد؛ در حال حاضر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد دارای ۱۹ کارگروه مطالعاتی فعال در چهار رشته‌ پزشکی، بهداشت، پرستاری، مامایی و اتاق عمل است که بیش از ۲۰۰ دانشجو با اولویت قرار دادن فعالیت گروهی و فعالیت بین‌رشته‌ای در این کارگروه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

قیصری درباره فعالیت‌های کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی هم اشاره کرد: با توجه به شیوه‌نامه اجرایی مصوب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، این فعالیت‌ها را در چهار حیطه قرار دادیم که شامل حیطه‌ پژوهشی، حیطه‌ علمی، حیطه‌ توسعه فرهنگ تفکر علمی و حیطه‌ توانمندسازی دانشجویان عضو است.

وی متذکر شد: با عنایت به موارد فوق و حمایت‌های اعضای هیئت رئیسه و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، این کمیته در سال ۱۴۰۲ موفق به برگزاری ۹۴ رویداد ازجمله مدرسه‌ تابستانی پژوهشی و سلسله نشست‌های علمی-پژوهشی مانند بالینی‌شو و متمایزشو شده که در این برنامه‌ها بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو شرکت داشته‌اند. 

دبیرکل کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: نشست‌های بالینی‌شو و متمایزشو از سال ۱۴۰۱ به ابتکار کمیته تحقیقات دانشجویی آغاز شد که رویکردی دانشجومحور داشته و موجب تعامل و انتقال تجربه در دانشجویان و تقویت روحیه علمی میان آنها می‌شود. 

قیصری گفت: ما برآنیم با تقویت روحیه‌ پژوهشی و بهره‌گیری از امکانات علمی-تحقیقاتی دانشگاه به‌عنوان کمیته تحقیقات برتر در سطح کمیته‌های تحقیقاتی دیده شده و با حمایت از دانشجویان پژوهشگر، کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد را به‌عنوان قطب پژوهشی در استان اصفهان تبدیل کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت ۱۹ کارگروه مطالعاتی دانشگاه آزاد نجف‌آباد در ۴ رشته پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت ۱۹ کارگروه مطالعاتی دانشگاه آزاد نجف‌آباد در ۴ رشته پزشکی"، کلیک کنید.