فیاضی: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است

فیاضی: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است

دکتر شهاب/مازندران منتخب مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است.

عبدالوحید فیاضی 17 فروردین در سخنرانی روز قدس شهر نور با اشاره به اینکه مسیله قدس، مسجدالاقصی و فلسطین تنها یک مسیله سیاسی نیست بلکه کاملا اعتقادی است، اظهار کرد: بیش از 70 سال مردم مظلوم فلسطین درگیر زیاده خواهی های انگلیسی ها، آمریکایی ها و صهیونیستها هستند.

وی تصریح کرد: موضوع فلسطین، موضوع دو جریان سیاسی و دو کشور و مخالفان آن نیست بلکه یک موضوع عقیدتی برخاسته از اعتقادات مسلمان است و متعلق به ایران و ایرانیان نیست.

فیاضی با بیان اینکه جهان اسلام برای فلسطین عزادار است، خاطرنشان کرد: امروز فلسطین،بعد از طوفان الاقصی و جنایتی که اسراییل در غزه کرد، به دغدغه جهان مبدل شده است. 

نماینده منتخب مردم شهرستان های نور و محمودآباد ادامه داد: هر کسی که انسان است و میراثی از بشریت دارد به میدان آمد. هواخواهان مردم فلسطین فقط مردم ایران نیستند چه بسا ملتی که اعتقادی ندارند اما وقتی به انسان و حمایت از انسان می رسند فریاد حمایت از غزه سردادند.

وی گفت: آنانی که حرف از حقوق بشر و عدالت انسانی و کرامت انسانی می گویند بویی از انسانیت نبرده اند، آیا شما مدافع حقوق بشر نیستید؟ کودکان قطعه قطعه شده، بشر نیستند؟

فیاضی افزود: سرنوشت فلسطین را طی سال های متمادی با طرح های مختلف پیگیری کردند که با صلح و سازش به جایی برسانند اما تجربه ثابت کرد که سازش نمی تواند راه برون رفت مشکلات مردم در دنیای امروز باشد چه برسد به فلسطین.

نماینده منتخب مردم شهرستان های نور و محمودآباد با اشاره به اینکه راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است، یادآور شد: امروز مقاومت در غزه می تواند برای جهان اسلام سرنوشت ساز باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم در راهپیمایی روز قدس برای گره گشایی از امور جهان اسلام است.

فیاضی تصریح کرد: قدس مرکز و محور مقاومت است و فلسطین جریان برافراشته مقاومت است.

فیاضی با بیان اینکه هیچ دوگانگی بین مردم فلسطین و منافع مردم ایران نیست، ادامه داد: منافع مردم ایران در گرو تدبیر، اصلاح امور داخلی و  کاربست درست منابع انسانی و طبیعی برای برون رفت از مشکلات است.

نماینده منتخب مردم شهرستان های نور و محمودآباد گفت: آنانی که تحت عنوان مدیر و کارگزار و نماینده در جمهوری اسلامی خدمت می کنند باید مدبر، هوشیار، امین، مردمی و آگاه باشند تا نیاز امروز را برطرف کنند.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیاضی: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیاضی: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است"، کلیک کنید.