قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند

قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند

دکتر شهاب/زنجان امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مسلمانان و مردم غیور ایران، لبنان، غزه و فلسطین و کشورهای اسلامی دمار از روزگار رژیم صهیونیستی درمی‌آورند، گفت: قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند.

حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی  امروز (جمعه ۱۳ دکتر شهاب ماه) در خطبه نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: مسلمانان باید در برابر اهانت‌ها، آزار و اذیت‌ها و فشار مالی ایستاده و محکم بوده و صبر پیشه‌ کنند و خدای یگانه را هرگز فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه ۴۲ هزار شهید و بیش از ۱۰۰ هزار مجروح داشته‌اند ولی استوار در مقابل غده سرطانی مانند کوه ایستادگی می‌کنند.

موسوی ادامه داد: شهید مقاومت عالم آگاه و آینده‌نگر حجت‌الاسلام شهید سیدحسن نصرالله ۳۰ سال سختی و مشکلات را به دوش کشید و مبارزه کرد، اما هیچ وقت در مقابل غده سرطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی گردن خم نکرد و هیچ ترسی به وجودش راه نیافت.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌کسی را جز خود نسل بالاتر و برتر نمی‌دادند، تصریح کرد: کل جهان را انسان‌نما می‌بینند و تنها خود را برتر می‌دانند.

وی افزود: همه جهان دوست و دشمن اعلام نفرت و انزجار کرده ولی این غده سرطانی با تکیه بر آمریکا به کار خود ادامه و جنایت‌کشی می‌کند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه، فراجا وظیفه حفظ و حراست از امنیت جامعه را به عهده دارد، گفت: زحمات و خدمات نیروی انتظامی قابل تقدیر و تشکر است.

او افزود: نیروی انتظامی استان زنجان در امنیت امور استان‌ها برتر کشوری است.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند"، کلیک کنید.