محمدی: «تن وطن» به مدیریت طبیبانه نیازمند است

در پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب؛

محمدی: «تن وطن» به مدیریت طبیبانه نیازمند است

رییس سازمان غذا و دارو در پیام تبریک خود به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب نوشت: تن وطن به ناز مدیریت طبیبانه‌اش نیازمند است.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، در پیام تبریک خود به مسعود پزشکیان، عنوان داشت: بار دیگر باید برای داشتن رهبر فرزانه مان خدای را حمد بگوئیم که با تفکر مدبرانه و استراتژیک خویش، نازک آرای تن ساقه گل “مردم سالاری دینی” را به جان کشت و آب داد تا باد‌ها و طوفان‌ها، خشکی‌ها و سیل‌های بنیان برکن نتوانند بشکانند و بخشکانندش؛ و باید بر ملت “هوش یار” بار‌ها و بار‌ها درود فرستاد که مثل همیشه آمدند و شگفتی آفریدند؛ و باید تبریک ویژه گفت به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم سرافراز ایران و امید داشت که تن وطن که به ناز مدیریت طبیبانه اش نیازمند است را فارغ از نام‌ها و جناح‌ها تیمار نماید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمدی: «تن وطن» به مدیریت طبیبانه نیازمند است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمدی: «تن وطن» به مدیریت طبیبانه نیازمند است"، کلیک کنید.