محور ارومیه – مهاباد ایمن تر می شود

محور ارومیه - مهاباد ایمن تر می شود

دکتر شهاب/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ایمن تر شدن محور ارومیه – مهاباد با اجرای عملیات راهداری در این مسیر خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت وگو با دکتر شهاب افزود: محور ارومیه – مهاباد یکی از محورهای پرتردد در استان است و متاسفانه به دلیل آمار بالای تخلفات جاده ای در این محور، هرلحظه امکان وقوع سانحه وجود دارد که درصددیم با افزایش ایمنی جاده، مانع از آن باشیم.  

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایمن سازی محورهای مواصلاتی و کاهش تصادفات جاده ای استان است، اظهار کرد:  طبق مصوبه کمیسیون ایمنی استان و با هدف کاهش تصادفات در محور ارومیه-مهاباد عملیات اجرایی احداث دو دستگاه دوربرگردان در کیلومترهای چهار و 11 این محور با طی تشریفات مربوطه جهت انتخاب پیمانکار آغاز شد.

دست نشان با تاکید به اینکه اعتبار درنظر گرفته برای این پروژه 20میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: این پروژه تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید تا شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای در این محور مهم باشیم.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور ارومیه – مهاباد ایمن تر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور ارومیه – مهاباد ایمن تر می شود"، کلیک کنید.