مشارکت بیش از 250 هزار کرمانشاهی در انتخابات تا کنون

مشارکت بیش از 250 هزار کرمانشاهی در انتخابات تا کنون

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (یازدهم اسفندماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امید است که حضور پرشور مردم قدرت کشور و انتخاب نمایندگان اصلح صورت گیرد.

وی افزود: بیش از 350 هزار نفر در سامانه های احراز هویت ثبت شده اند، بنابراین پیش بینی شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات را در استان داریم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: 640 هزار تعرفه برای انجام فرایند انتخابات تعریف شده است که 15 درصد مازاد بر تعداد افراد واجد شرایط رای دهی است.

وی ابراز کرد: تمدید سه ساعته انتخابات بستگی به تصمیم وزارت کشور دارد و ستاد انتخابات استان می تواند سه ساعت دیگر نیز نسبت به تمدید انتخابات اقدام کند.

شعبانی تشریح کرد: گزارشات زیادی مبنی بر تخلفات بیان شده که بسیاری از آنها مستند نبوده است، اتفاق پیش آمده در شهرستان اسلام آباد غرب مربوط به درگیری طرفداران کاندیداها بوده است.

وی در پایان گفت: گزارش تخلفات کاندیداها و طرفداران آنها همچنان به ستاد انتخابات ابلاغ می شود، لازم به ذکر است که بیشترین مشارکت در انتخابات توسط جوانان بوده و رده سنی آنها بین 18 تا 50 سال است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت بیش از 250 هزار کرمانشاهی در انتخابات تا کنون" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت بیش از 250 هزار کرمانشاهی در انتخابات تا کنون"، کلیک کنید.