منتظر گرانی شدید خودرو در سال 1403 باشیم؟

منتظر گرانی شدید خودرو در سال 1403 باشیم؟

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب،درحال حاضر نوسانات نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضای بازار و انتخابات پیش روی مجلس در تاریخ 11 اسفند مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی بازار خودرو به شمار می روند. سوال اصلی دیگر این است که عوامل تاثیرگذار فوق چه تغییراتی برای سال آینده خواهند داشت و بازار خودرو را به چه سمت و سویی می کشانند؟

صدرایی یکی از کارشناسان صنعت خودرو ضمن پیش بینی آینده بازار، نگاهی به سال آینده می کند و با توجه به شرایط موجود روند احتمالی نرخ خودروها را توضیح می دهد.

به اعتقاد وی دولت قصد دارد به هر روش ممکن، نرخ ارز را حداقل تا چند روز آینده ثابت نگه دارد تا دیگر بازارها نیز به تبعیت آن، تغییری نداشته باشند. از سوی دیگر با توجه به افزایش نسبی تقاضا تا پیش از عید، در صورتی که خودروسازان بتوانند پاسخگوی آن باشند، نوسانات بازار خودرو هم در حد بسیار جزیی خواهد بود؛ اگرچه خودروسازان ثابت کردند که هیچ وقت نمی توانند این افزایش تقاضای سالانه نزدیک عید را تامین کنند.

روزگار خودرو نوشت: تغییرات سال آینده نیز وابسته به شرایط سیاسی اقتصادی کشور بوده که از نظر بابک صدرایی، قطعا تغییراتی خواهد داشت و همین موضوع باعث نوسان نرخ خودرو می شود.

کارشناسان معتقدند که ثبات در سیاست های اقتصادی، کنترل تورم، و افزایش عرضه خودرو می تواند به تعدیل قیمت ها در سال 1403 کمک کند. اما باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار نرخ خودرو در سال 1403 خواهد بود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در دکتر شهاب مراجعه کنید.

220

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منتظر گرانی شدید خودرو در سال 1403 باشیم؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منتظر گرانی شدید خودرو در سال 1403 باشیم؟"، کلیک کنید.