مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران»

مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران»

دکتر شهاب/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، شهرداری را مکلف کرد تا ظرف یک ماه آینده نسبت به ساماندهی رودخانه «آبشوران» در محدوده مسجد «آیت الله بروجردی» اقدام کند.

حمیدرضا کریمی امروز (۲۷ شهریور) در جمع خبرنگاران، با اشاره به طولانی شدن روند اجرای پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران، اظهار کرد: از چندی پیش، ساماندهی بخشی از این رودخانه در محدوده مسجد «آیت الله بروجردی» توسط  شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری آغاز شد.

وی افزود: اجرای این طرح باعث شده تا مسیر اصلی تردد شهروندان از میدان آیت الله کاشانی به میدان فردوسی به عنوان یکی از شلوغ ترین مسیرهای تردد در شهر کرمانشاه، مسدود شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: این مسئله سبب شده تا در حال حاضر در پاره‌ای از ساعات روز شاهد ترافیک شدیدی در سایر مسیرهای فرعی باشیم که گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، شرکت آب منطقه‌ای وظایف خود را در این پروژه به اتمام رسانده و اجرای مابقی پروژه را به شهرداری واگذار کرده است، اما متاسفانه شهرداری در اتمام پروژه تعلل داشته و بعضا پروژه را متوقف کرده است.

کریمی گفت: با توجه به این وضعیت، شهرداری کرمانشاه مکلف است ظرف مدت یک ماه عملیات ساماندهی آبشوران را در این محدوده به اتمام برساند.  

وی در خاتمه اعلام کرد: بدیهی است که عدم اتمام این پروژه در موعد مقرر به منزله ترک فعل قلمداد شده و پیگیری قضایی را به دنبال خواهد داشت.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران»"، کلیک کنید.