نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گلستان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گلستان افتتاح شد

به گزارش دکتر شهاب، این نمایشگاه که به مدت 3 روز در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شده است، عصر روز دوشنبه با حضور مدیر کل، معدن و تجارت استان گلستان و جمعی دیگر از مسیولین افتتاح شد.

درویشعلی حسن زاده در مراسم افتتاحیه، چنین نمایشگاهی را فرصتی بسیار خوب برای فعالان اقتصادی و صنعتگران عنوان کرد و گفت: مجموعه های تولیدی و صنعتی می توانند با حضور در این مکان با تعداد زیادی از شرکت های ارایه دهنده ی خدمات کسب و کار در کنار هم ملاقات کنند و از دانش و تجربه آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم توجه به حوزه خدمات کسب و کار بوده است که علاوه بر افزایش تولید می تواند بهبود عملکرد واحدها را نیز در پیش داشته باشد و این رویداد مصداق بارز تمرکز در حوزه خدمات کسب و کار در استان است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه با حمایت اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی برگزار شده و مجری برگزاری آن شرکت کیفیت سازان سبز است.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان تا 23 خرداد در محل کارخانه نوآوری گرگان طی ساعات 17 تا 21 برقرار است و دوره های آموزشی یک روزه و برگزاری رویداد ایده شو از برنامه های جانبی این نمایشگاه هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گلستان افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گلستان افتتاح شد"، کلیک کنید.